کد خبر : 187701
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 16:53

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، موتوری و خانواده‌محور در سراسر چهارمحال و بختیاری

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، موتوری و خانواده‌محور در سراسر چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری راهپیمایی ۲۲ بهمن هم اکنون به صورت خودرویی، موتوری و خانواده‌محور در سراسر چهارمحال و بختیاری آغاز شد. امسال با توجه به شرایط خاص پیش آمده راهپیمایی تجمعی مردم را در خیابان‌های شهر نخواهیم داشت و به جای آن از ویژه برنامه خودرویی- موتوری خانوادگی و در بستر فضای مجازی به آدرس http://fajr.ccoip.ir 

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، موتوری و خانواده‌محور در سراسر چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری راهپیمایی ۲۲ بهمن هم اکنون به صورت خودرویی، موتوری و خانواده‌محور در سراسر چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

امسال با توجه به شرایط خاص پیش آمده راهپیمایی تجمعی مردم را در خیابان‌های شهر نخواهیم داشت و به جای آن از ویژه برنامه خودرویی- موتوری خانوادگی و در بستر فضای مجازی به آدرس http://fajr.ccoip.ir  نیز راهپیمایی برگزار می‌شود.

موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با تدابیر ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همکاری اعضای کارگروه‌های بزرگداشت دهه‌ مبارک فجر انقلاب‌اسلامی، امسال با توجه به شرایط کشور، برنامه‌های متفاوت و جذاب به جای راهپیمایی تجمعی جشن پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه راهپیمایی در سراسر استان برنامه‌ریزی شده‌است، گفت: این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان ساعت ۱۰ صبح امروز با سراسر استان از میدان قمر بنی هاشم(ع) آغاز و پس از طی مسیر میدان معلم، خیابان کاشانی، چهارراه فارابی، چهارراه استانداری، چهارراه هواپیمایی، فلکه آیت‌الله دهکردی و میدان امام حسین(ع) به پایان می‌رسد.

وی  افزود: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین مهمان استان در جشن ۴۲ سالگی انقلاب‌اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس فيلم نمياد

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با 70% تخفیف

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح