کد خبر : 189188
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:35

سامانه جستجوی شغل و نیروی کار در خوزستان فعال شد

سامانه جستجوی شغل و نیروی کار در خوزستان فعال شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: سامانه جامع جستجوی شغل و جستجوی نیروی کار مناسب در استان خوزستان فعال شد. ارسلان غمگین در این زمینه اظهار کرد: در راستای تسریع در دستیابی به نیروی کار ماهر و مناسب با فرصت‌های شغلی، سامانه جستجوی شغل در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور فعال شد.

سامانه جستجوی شغل و نیروی کار در خوزستان فعال شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: سامانه جامع جستجوی شغل و جستجوی نیروی کار مناسب در استان خوزستان فعال شد.

ارسلان غمگین در این زمینه اظهار کرد: در راستای تسریع در دستیابی به نیروی کار ماهر و مناسب با فرصت‌های شغلی، سامانه جستجوی شغل در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور فعال شد.

وی افزود: جویندگان کار می‌توانند با ورود به این سامانه درخواست شغل خود را اعلام کرده و کارفرمایان نیز از طریق همین سامانه می‌توانند با ورود به سامانه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروی کار مورد نیاز خود را تامین کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، غمگین تصریح کرد: با فعال شدن این سامانه که به بهتر شدن فضای کسب و کار منجر می‌شود هم زمینه ارتباط کارجو با کارفرما را در اسرع وقت فراهم می‌کند و هم عدالت در توزیع فرصت‌های شغلی به بهترین شکل ممکن فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه جستجوی شغل فرصت مناسبی برای استفاده کارجویان از خدمات کاریابی‌ها و کاهش زمان و هزینه جستجوی شغل است، بیان کرد: سامانه جستجوی شغل یکی از راه‌های بهبود عملکرد کاریابی‌ها در زمینه اعلام فرصت‌های شغلی و ارتباط با کارفرمایان و کارجویان است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان همچنین با اشاره به اهتمام ویژه برای ساماندهی بازار کار افزود: ۳۰ مرکز کاریابی غیردولتی هم اکنون در بیشتر شهرستان‌های استان خوزستان فعال هستند که تا پایان امسال به ۳۵ مرکز خواهند رسید.

غمگین در پایان اظهار کرد: کارجویان و کارفرمایان با مراجعه به این سامانه به آدرس https://shoghl.mcls.gov.ir  اطلاعات خود را بارگذاری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس فيلم نمياد

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با 70% تخفیف

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح