کد خبر : 190961
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 11:09

پیام تبریک الکاظمی به حلبوسی/بارزانی: تعیین ریاست پارلمان آغازی برای اصلاح روند سیاسی است

پیام تبریک الکاظمی به حلبوسی/بارزانی: تعیین ریاست پارلمان آغازی برای اصلاح روند سیاسی است

رهبر حزب دموکراتیک اقلیم کردستان عراق تاکید کرد، انتخاب هیئت ریاست پارلمان جدید عراق آغاز مهمی برای اصلاح روند سیاسی و پایه و اساسی برای ایجاد آینده با ثبات و تحکیم دموکراسی و شراکت در عراق است. به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه شفق نیوز، مسعود بارزانی، رهبر حزب دموکراتیک اقلیم کردستان عراق گفت:

پیام تبریک الکاظمی به حلبوسی/بارزانی: تعیین ریاست پارلمان آغازی برای اصلاح روند سیاسی است

رهبر حزب دموکراتیک اقلیم کردستان عراق تاکید کرد، انتخاب هیئت ریاست پارلمان جدید عراق آغاز مهمی برای اصلاح روند سیاسی و پایه و اساسی برای ایجاد آینده با ثبات و تحکیم دموکراسی و شراکت در عراق است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه شفق نیوز، مسعود بارزانی، رهبر حزب دموکراتیک اقلیم کردستان عراق گفت: انتخاب رئیس پارلمان جدید عراق و معاونانش گام مهمی در روند سیاسی عراق است. ما به محمد الحلبوسی، رئیس جدید پارلمان و حاکم الزاملی، معاون اول وی و شاخوان عبدالله، معاون دوم وی تبریک می‌گوییم.

وی تاکید کرد: همچنین به تمام اعضای پارلمان و رای دهندگان و شهروندان تبریک می‌گوییم. این اقدام آغاز مهمی برای اصلاح روند سیاسی و پایه و اساسی برای ایجاد آینده با ثبات و تحکیم دموکراسی و شراکت در عراق است.

مسعود بارزانی گفت: ما از تمام دوستان و طرف‌های سیاسی که به تعهدات خود عمل کردند و باعث موفقیت این روند شدند تشکر می‌کنیم. گامی که پارلمان امروز برداشت فرصتی برای تحقق وحدت و گشودن صفحه جدیدی برای حل چالش‌ها و ایجاد اعتماد میان گروه‌های عراقی است.

مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان نیز با محمد الحلبوسی تماس گرفته و انتخاب وی به عنوان رئیس پارلمان جدید عراق را تبریک گفت.

در این راستا مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در توییتی نوشت: امروز روز بزرگی در تاریخ ما و مناسبتی برای اتحاد و گردهم آمدن عراقی‌ها در راه اصلاح و قدرت بخشی به کشور و وحدت ملی است.

وی گفت: ما به محمد الحلبوسی و معاونانش تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس فيلم نمياد

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با 70% تخفیف

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح