کد خبر : 208909
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 21:01

گوگل پیکسل ۸ اکنون در هند ساخته شده است

گوگل پیکسل ۸ اکنون در هند ساخته شده است

گوگل فردا در رویدادی پیکسل ۹ را معرفی می کند، اما امروز این شرکت پیکسل ۸ را در ذهن خود دارد. به طور خاص، این واقعیت که پیکسل ۸ اکنون در هند ساخته شده است. حساب کاربری X Google هند با افتخار این واقعیت را فاش کرده است که اولین دستگاه‌های پیکسل ۸ ساخته شده

Google began production of the Pixel 8 smartphone Made in India

گوگل فردا در رویدادی پیکسل ۹ را معرفی می کند، اما امروز این شرکت پیکسل ۸ را در ذهن خود دارد. به طور خاص، این واقعیت که پیکسل ۸ اکنون در هند ساخته شده است.

حساب کاربری X Google هند با افتخار این واقعیت را فاش کرده است که اولین دستگاه‌های پیکسل ۸ ساخته شده در هند اکنون از خطوط تولید خارج شده‌اند.

با هیجان اعلام می‌کنم که اولین دستگاه‌های Google #Pixel8 ساخت هند از خطوط تولید خارج شده‌اند.

البته، مطلقاً تفاوتی بین پیکسل ۸ ساخته شده در هند و هر پیکسل ۸ دیگری وجود ندارد. همه آنها در داخل یکسان هستند.

بنابراین همان صفحه نمایش ۶.۲ اینچی OLED 120 هرتزی با حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت، چیپست Google Tensor G3، ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض با فوکوس خودکار، سلفی ۱۰.۵ مگاپیکسلی را دریافت خواهید کرد. اسنپر و باتری ۴۵۷۵ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۷ وات و شارژ بی سیم ۱۸ واتی.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس فيلم نمياد

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با 70% تخفیف

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح