کد خبر : 189157
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:31

ادامه تخلیه آبگرفتگی خیابان‌های اهواز پس از بارندگی دیروز

ادامه تخلیه آبگرفتگی خیابان‌های اهواز پس از بارندگی دیروز

عکس از آتش نشانی اهواز ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ادامه تخلیه آبگرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب در مناطق اهواز خبر داد. ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی بارندگی‌های روز گذشته، شاهد آبگرفتگی برخی مناطق اهواز بودیم که نیروهای امداد و نجات با تجهیزات به خیابان سوم شعبان

ادامه تخلیه آبگرفتگی خیابان‌های اهواز پس از بارندگی دیروز
عکس از آتش نشانی اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ادامه تخلیه آبگرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب در مناطق اهواز خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی بارندگی‌های روز گذشته، شاهد آبگرفتگی برخی مناطق اهواز بودیم که نیروهای امداد و نجات با تجهیزات به خیابان سوم شعبان در منطقه باهنر، بلوار کارگر گلستان، خیابان زکی زاده و فرهانی در منطقه کمپلو، خیابان سروش، بلوار انقلاب، خیابان پیشاهنگی و منطقه کیان اعزام شدند و نسبت به تخلیه آبگرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب این مناطق اقدام کردند.

وی افزود: بیش از ۱۵۰ نیرو، هشت پمپ و دستگاه‌های مکنده در حال تخلیه آبگرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب هستند و تاکنون آبگرفتگی پنج نقطه برطرف شده است.

قنبری بیان کرد: در حال حاضر در حال ادامه تخلیه آبگرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب در برخی مناطق هستیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس فيلم نمياد

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با 70% تخفیف

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح