کد خبر : 189553
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:20

روغن‌هایی که در عمده‌فروشی‌ها مانده‌اند

روغن‌هایی که در عمده‌فروشی‌ها مانده‌اند

ایسنا/خوزستان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه تب خرید روغن در بازار فروکش کرده است، گفت: مقدار زیادی روغن در عمده‌فروشی‌ها مانده که خریدار ندارند. رحمان ناصریان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت روغن در بازار اظهار کرد: وضعیت روغن در بازار مناسب است و در حال

روغن‌هایی که در عمده‌فروشی‌ها مانده‌اند

ایسنا/خوزستان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه تب خرید روغن در بازار فروکش کرده است، گفت: مقدار زیادی روغن در عمده‌فروشی‌ها مانده که خریدار ندارند.

رحمان ناصریان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت روغن در بازار اظهار کرد: وضعیت روغن در بازار مناسب است و در حال حاضر ۸۵ درصد از فروشگاه‌ها روغن دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: موضوع کمبود روغن را نمی‌پذیرم؛ مقدار زیادی روغن در عمده‌فروشی‌ها مانده که خریدار ندارند و تب خرید روغن در بازار فروکش کرده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس فيلم نمياد

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با 70% تخفیف

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح