کد خبر : 188029
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:37

سامانه دانشجویی بهزیستی تا پایان هفته باز است

سامانه دانشجویی بهزیستی تا پایان هفته باز است

رئیس مرکز فناوری سازمان بهزیستی کشور درباره سامانه دانشجویی و پرداخت کمک هزینه به دانشجویان تحت پوشش توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش ایسنا، مجید رضازاده با اشاره به سامانه دانشجویی و پرداخت کمک هزینه به دانشجویان تحت پوشش بیان کرد: سامانه از اواخر مهرماه شروع به کار کرد و افرادی که ثبت نام اولیه و

سامانه دانشجویی بهزیستی تا پایان هفته باز است

رئیس مرکز فناوری سازمان بهزیستی کشور درباره سامانه دانشجویی و پرداخت کمک هزینه به دانشجویان تحت پوشش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، مجید رضازاده با اشاره به سامانه دانشجویی و پرداخت کمک هزینه به دانشجویان تحت پوشش بیان کرد: سامانه از اواخر مهرماه شروع به کار کرد و افرادی که ثبت نام اولیه و ثبت نام ترمی خود را انجام دادند و مدارکشان را بارگذاری کردند و مدارک قابل تایید بود، ما توانستیم طی دو هفته گذشته کمک هزینه شهریه آنها را پرداخت کنیم.

وی افزود: اما تعدادی از افراد بودند که ثبت نام آنها ناقص بود و یا مدارک خود را به درستی بارگذاری نکرده بودند،  ما نتوانستیم پرداخت کنیم و مواردی هم بودند که ثبت نام نکرده بودند. به همین دلیل از ابتدای هفته گذشته سامانه باز شده و این هفته، آخرین مهلت است تا افراد بتوانند ثبت نام خود را انجام و مدارک را بارگذاری کنند تا ما بتوانیم شهریه آنها را پرداخت کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس فيلم نمياد

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با 70% تخفیف

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح