کد خبر : 188051
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:41

۵۳۹۶ طرح اشتغال روستایی در خراسان شمالی به بهره برداری رسید

۵۳۹۶ طرح اشتغال روستایی در خراسان شمالی به بهره برداری رسید

ایسنا/خراسان شمالی عصر امروز با حضور ریاست جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس آیین رونمایی از پنج هزار و ٣٩۶ پروژه اشتغال روستایی و عشایری خراسان شمالی با سرمایه گذاری چهار هزار و ۵۶٣ میلیارد ریال و اشتغال هشت هزار و ٧۶٩ نفر برگزار شد. محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در حاشیه این مراسم گفت: در

۵۳۹۶ طرح اشتغال روستایی در خراسان شمالی به بهره برداری رسید

ایسنا/خراسان شمالی عصر امروز با حضور ریاست جمهوری و به صورت ویدئو کنفرانس آیین رونمایی از پنج هزار و ٣٩۶ پروژه اشتغال روستایی و عشایری خراسان شمالی با سرمایه گذاری چهار هزار و ۵۶٣ میلیارد ریال و اشتغال هشت هزار و ٧۶٩ نفر برگزار شد.

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در حاشیه این مراسم گفت: در دو سال اخیر با همکاری اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان های صمت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر ادارات مربوطه توانستیم با تلاش بیشتر از نظر جذب اعتبارات طرح ملی اشتغال روستایی و عشایری از رتبه ٢١ به جایگاه دوم کشوری برسیم.

شجاعی با اشاره به جذب ١٢٠ درصدی اعتبارات طرح اشتغال روستایی و عشایری در استان، افزود: از آنجایی که بخش عمده ای از شهروندان استان روستانشین هستند پیگیر جذب اعتبارات بیشتر برای استان هستیم و پیشنهاد وزیر کار به ریاست جمهوری مبنی بر تقاضا از مقام معظم رهبری استفاده مجدد از بازپرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در بحث اشتغال می تواند خبر خوبی باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

چرا زيرنويس فيلم نمياد

خرید رپورتاژ آگهی دائمی با 70% تخفیف

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح